Verzenden & Retourneren

Wat is de levertijd?

Normaal gesproken ontvang je je bestelling binnen 2 tot 3 werkdagen bij je thuis. Zaterdagen, zondagen en feestdagen gelden niet als werkdagen. In drukke tijden, kan het zijn dat het langer duurt om je pakket te bezorgen. Als je besteld hebt, ontvang je van ons een orderbevestiging. Zodra je pakket klaarligt voor verzending, ontvang je een mail met een Track&Trace code, waarmee je je pakket kunt volgen op de website van PostNL, DHL of DPD.

Werkwijze voor bestellingen met artikelen die niet voorradig zijn

Wij verzenden onze pakketten altijd zodra deze compleet zijn. Mocht een product niet op voorraad zijn, wordt u per e-mail geïnformeerd over de te verwachten levertijd. De levering kan dan enkele dagen vertragen. In sommige gevallen zorgen wij voor een deellevering. Dit doen wij wanneer een artikel na een aantal dagen nog niet leverbaar is bij de leverancier. U ontvangt de niet-voorradige artikelen op een later moment.

Bezorgkosten binnen Nederland

Bij bestellingen binnen Nederland rekenen wij € 4,95 verzendkosten per zending.

Pakket niet ontvangen?

Heeft u binnen drie werkdagen na ontvangst van onze verzend e-mail uw bestelling niet ontvangen, neemt u dan contact op met onze klantenservice. Zij zijn te bereiken per e-mail: info@innovatorcosmetics.nl. Wij starten dan een onderzoek naar de zending.

Service & Garantie & Retourneren Innovator Cosmetics

Algemene vragen of klachten

Voor vragen zijn wij per e-mail bereikbaar:
E: info@innovatorcosmetics.nl

Wat te doen bij een verkeerde levering?

Heeft u een verkeerde levering ontvangen, neemt u dan contact op met onze klantenservice via e-mail: info@innovatorcosmetics.nl. Onze medewerkers helpen u graag verder en lossen het probleem direct met u op.


Wat te doen bij een defect product binnen de garantie periode?


Op alle elektronische producten heeft u ten minste één jaar garantie. Stuur het defecte product retour met uw pakbon en de reden van retour.

Stuur het product samen met de pakbon retour naar:

Innovator Cosmetics
t.a.v. afdeling klantenservice 
Amsterdamsestraatweg 196
3551CN Utrecht

Vergeet niet het pakket voldoende te frankeren! Retourzendingen die ongefrankeerd of onvoldoende gefrankeerd naar Innovator Cosmetics worden gestuurd, worden niet door ons geaccepteerd. Tevens raden wij u aan om het pakket te verzekeren. U bent namelijk zelf aansprakelijk voor de retourzending. Uw klacht wordt binnen 4 dagen na ontvangst in behandeling genomen en opgelost.

Welke producten kan ik niet retourneren?

Uitsluitingen voor retourzendingen zijn de verbruiksartikelen die al geopend zijn. Deze producten kunnen niet worden geretourneerd.

 

Verpak het artikel goed en stuur het pakket retour met een kopie van de aankoopfactuur voor een snelle verwerking.

Innovator Cosmetics
t.a.v. afdeling klantenservice 
Amsterdamsestraatweg 196
3551CN Utrecht